اسنااسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

دختر نازم

موضوع مهم قطع شیر

1391/6/6 17:23
نویسنده : مامان اسنا
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلکم..........آسنا جونماچ

الان که دارم این پست رو برات میزارم شما دقیقا ١سال و١١ماه و٢٢

روزته که شما رو از شیر گرفتم.

عزیز من یه هفته ست که تصمیم گرفتم که شما روبه خاطر غذا نخوردن

ووابستگی شدید به شیر شما رو از شیر بگیرم .ولی یکدفعه این کارو

نکردم اول چند روزی صبح به شما شیر ندادم وبرعکس شب به شما

شیرمی دادم این باعث شد که شما روزها عزیز دلم غذا بخوری

وشب شیر بخوری .

فدای مهربونیت بشم که هر لحظه منو بغل میگیری و بوس

میکنی .فدات بشم.این دوروزی که باباعلی به سفر رفته بود تصمیم

گرفتم کلاشما رو از شیر بگیرم چون با وجود دلسوزی بابات نمی

تونستم این کار رو بکنم چون باباجون تاکید داشت که شما دوسال و

دوماه شیر بخوری منم از فرصت استفاده کردم و دخترگلمو سه شبه

که ازشیر گرفتم .گریه

نفس من دیگه بزرگ شدی وتنها شیر برای شما کافی نیست باید

غذا بخوری که زود بزرگ بشی .

خدا رو شکر میکنم که به من قوت ونیروداد که بتونم به دخترم شیر

خودمو بدم و ودرپایان تونستم آسنا جونموبه این راحتی از شیر بگیرم.تشویق

آسنا جون خیلی خیلی دوست دارمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 17:18
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
باران قلنبه
15 شهریور 91 19:33
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر نازم می باشد